четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Евродепутатът Михаел Галер: Ако това се случи в Германия – човекът, който е замесен би си подал оставката


Евродепутатът Михаел Галер: Ако това се случи в Германия – човекът, който е замесен би си подал оставкатаСнимка: ГЕРБ
Страсбург. Ако това се случи в Германия – човекът, който е замесен би си подал оставката. Това каза в интервю за Агенция "Фокус"евродепутатът Михаел Галер, който е и координатор на ЕНП в подкомисията по сигурност и отбрана в Европарламента. Запитан - дали ГЕРБ са поискали от него да постави този въпрос към Мартин Шулц, той обясни: "Нямаше нужда да искат от мен да правя нищо, защото този случай придоби популярност в ЕП. Аз и преди съм критикувал, през 2009 г., тогавашното правителство водено от г-н Станишев, за това, че промениха изборното законодателство точно преди изборите – тогава дойдох в България и дадох пресконференция по темата. Така че следя ситуацията в България от дълго време. Не трябваше никой да ме моли да правя нещо, защото съм в течение на събитията, които се случват в страната ви. Също така, колега евродепутат г-жа Инге Гресле, която е член на Комисията по бюджетен контрол в ЕП – тя вече се беше активизирала по случая с Моника Станишева, защото европейските средства би трябвало да се изразходват само по предназначение, а не да бъдат използвани като магазин на самообслужване – тези средства не са нещо, което може да се приватизира. Не ме разбирайте погрешно – аз съм привърженик на приватизацията, но не и когато става въпрос за европейски средства".

Няма коментари:

Публикуване на коментар