вторник, 9 юни 2015 г.

Борисов: Отговорен съм за етническия мир

Ако ДПС не ни бяха подкрепили нямаше да има правителство

"Аз съм по-внимателен в етническия проблем, който цъка в България със страшна сила. За разлика от другите аз съм отговорен човек и знам, че мога много бързо за един час да стана Радко Младич на Балканите. Аз съм внимателен." Това заяви в интервю за Нова телевизия министър-председателят Бойко Борисов.

Премиерът добави, че не трябва да пада прага за провеждане на референдум, защото това би изродило допитването. „При нисък праг нещата ще станат много несериозни, при факта, че се нароиха толкова популистки", обясни още премиерът.

Във връзка с генерираните от ромските кланове милиони левове, министър-председателят бе категоричен, че те трябва да бъдат принудени да спазват закона. Премиерът Борисов коментира още и Закона за гражданската регистрация. „Това, което се прави с регистрацията на един адрес е видна манипулация", категоричен бе премиерът.

Той изрази недоумението си от това, как за нещо, което е огромен проблем, дразни народа, не може да се намери консенсус в Народното събрание. Той призова народните представители за такива дребни неща да не се търсят политически дивиденти.

"Искам да кажа, че благодарение на ДПС има правителство, но ДПС не е брошка на ГЕРБ. Ако ДПС не ни бяха подкрепили за данъчната политика на ГЕРБ, която е консервативна, нямаше да има правителство. Ако данъците не бяха останали тези, ГЕРБ нямаше е във властта. Ако ДПС не бяха подкрепили данъка да остане, РБ, ПФБ и АБВ нямаше да са във властта", обясни Борисов.

Имам 4 срещи с Цветан Василев

"Откакто станах премиер направихме всичко възможно парите от КТБ да бъдат изплатени на вложителите на банката. Всичко, което трябваше да се направи там, е направено по най-добрият начин", каза Борисов.

"За 4 години имах 4 срещи с Цветан Василев, всички ги помня много добре. Последно той много настояваше да дойде в Банкя. Много конспиративно - вкара си колата в гаража и се качихме на горния етаж, не сме говорили в гаража. Съберете ако искате всички хора, които могат да говорят срещу мен, поканете ги в студиото", призова Бойко Борисов.

Когато Делян Пеевски напусне ДПС, тя ще стане удобна за разговор с другите партии

С Делян Пеевски премиерът е имал толкова срещи, колкото с Цветан Василев, депутатът на ДПС бил активен по програмите за смесените райони. Той посочи, че когато Делян Пеевски напусне ДПС, тя ще стане удобна за разговор с другите партии: "В този момент няма партия, която да не им каже „добър ден" и да не си понесе негативите".

8 юни 2015, Стандарт

Няма коментари:

Публикуване на коментар